Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 6 maja 2019

Majówka w Kotlinie Kłodzkiej

Tak jak obiecałam, tym razem post o Kotlinie Kłodzkiej. Po zimowym pobycie w Międzygórzu postanowiliśmy odwiedzić tę miejscowość po raz kolejny, tym razem w wiosennej odsłonie. Ponieważ pogoda była bardzo dynamiczna - dużo zachmurzeń, wiatr i trochę słońca to chwilami udało się uzyskać ciekawe efekty świetlne.











I jeszcze zapora w Międzygórzu.



Udało nam się wyjść na Śnieżnik i choć było sporo ludzi, można też było podziwiać widoki.






Byliśmy również w Górach Stołowych.



Skała i drzewo tworzą wspólną całość.




A tu Lądek-Zdrój, Długopole i Kłodzko.










W drodze ze Stronia do Międzygórza na przełęczy w pobliżu Czarnej Góry przy sporym zamgleniu w pewnym momencie przez drogę jakby nigdy nic przechodziło stado owiec, ale zanim zdążyłam wyjąć aparat, już prawie wszystkie przeszły na drugą stronę.



Okolice Kłodzka, jak zresztą całe Sudety, są na tyle ciekawe,że na pewno jeszcze nie raz tam będziemy, ale majówka nie jest najlepszym czasem na zwiedzanie, bo ludzi w tym czasie wszędzie jest mnóstwo. 
Pozdrawiam, Lusi

16 komentarzy:

  1. Ludzie są wszędzie:) Raz mniej ich raz więcej. Rzeczywiście święta to okres wzmożonego ruchu. Najważniejsze, że byliście w pięknej okolicy. Kotlina kłodzka jest niesamowita, byłam tam kiedyś w młodości. Zauroczyła mnie bardzo. Mam marzenie aby tam znów pojechać, ale niestety...700 km to dla mnie zbyt daleko:) Ale dzięki Tobie znów przeniosłam się na te tereny. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że sprawiłam Ci przyjemność :))) Faktycznie masz kawał drogi! Od nas to 250 km, więc nie ma problemu, a okolica przepiękna. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia zrobiłaś:)wyjście na Śnieżnik masakra!My za tydzień kierunek -Madera:)))już przebieramy nogami:))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjście na Śnieżnik jest całkiem spokojne, tylko ostatni kawałek jest taki kamienisty. Fajnie macie! Udanego wyjazdu życzę :)))

      Usuń
  3. Cudowna majówka w Kotlinie Kłodzkiej! Dzięki Twojej relacji i pięknym zdjęciom mogłam odwiedzić miejsca, w których jeszcze nigdy nie byłam. Serdecznie pozdrawiam. Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że mogłaś odbyć podróż w nieznane :)))

      Usuń
  4. Dziękuję za ciekawą wycieczkę! Trochę znam te okolice i miło było powspominać.
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że mogłaś (podróżując ze mną zdjęciowo) powspominać znane miejsca :))))

      Usuń
  5. W Kotlinie Kłodzkiej byłam wieki temu, ale pamiętam, że byłam zachwycona widokami. Dziękuję za przywrócenie wspomnień. Wspaniałe zdjęcia. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo widoki są zachwycające i warte wspomnień :)))

      Usuń
  6. Wspaniałą wyprawę odbyłaś.Piękne zdjęcia. Marzy mi się Kotlina Kłodzka bo wieki tam nie byłam.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała wycieczka!!! Wciąż się tam wybieram i nie mogę dotrzeć. Zachęciłaś wybornie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro Cię zachęciłam to mam nadzieję, że niedługo dotrzesz! Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Piękne miejsca. Byłam tam, ale bardzo dawno, zachęciłaś mnie do odwiedzenia tych stron ponownie 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Alina u mnie po raz pierwszy :))) Cieszę się że Cię zachęciłam do odwiedzin ziemi kłodzkiej, bo warto! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam częściej do mnie :))))

      Usuń