Szukaj na tym blogu

środa, 8 lipca 2020

Spacer po okolicy

Lubię spacerując po najbliższej okolicy, obserwować jak zmienia się przyroda w zależności od pory roku, pory dnia, oświetlenia... Kiedy pokazywałam te miejsca w grudniu, wszystko było leciutko przyprószone śniegiem. Teraz wszystko wygląda inaczej. Na okolicznych polach wśród dojrzewających powoli zbóż czerwienią się maki i bielą rumianki.









Chmury na niebie układają się w coraz to inne wzory, to znów słońce bawi się z nimi w chowanego. 








Każdego dnia jest trochę inaczej. Trawa na łące jeszcze w czerwcu została skoszona, potem trzeba ją było trochę poprzewracać.




 Wśród skoszonej trawy można było zobaczyć takich skrzydlatych gości.



Dopiero był czerwiec, a tu już nastał lipiec. Dobrze że w końcu jest mniej deszczowych dni i słońce pokazuje że jest lato. Przesyłam Wam letnie pozdrowienia. 
Lusi

6 komentarzy:

  1. Ale zapachniało latem i wakacjami na wsi . super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lusi, mieszkasz w przepięknej okolicy, spacery w takiej scenerii to wyjątkowa przyjemność i przywilej :D Dziękuję że mogłam z Tobą wędrować <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agness, cieszę się że Ci się podoba moja okolica :) i że z chęcią wędrować po miejscach bliskich mojemu sercu :))) Pozdrawiam Cię cieplutko :))))

      Usuń
  3. Uwielbiam taki spektakl na niebie z udziałem chmur i promieni słońca, podobnie jak spacery na łonie takiej swojskiej natury. Cudownie... Szkoda tylko, że lato tak szybko mija, a to obecne swoją aurą bardziej wiosnę przypomina...
    Przesyłam uściski i gorące pozdrowienia.
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  4. Anitko! Natura jest niesamowita z wszystkimi chmurami, światłem i innymi nieprzewidywalnymi zjawiskami :))) Lato szybko mija, pogoda jest zupełnie nieprzewidywalna, a nam nie pozostaje nic innego, jak przyjąć to... Pozdrawiam Cę Anitko niedzielnie- deszczowo i słonecznie :)))

    OdpowiedzUsuń