Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 28 grudnia 2020

poświąteczne migawki

 Święta minęły nam spokojnie, każdego dnia spotykaliśmy się z kimś innym z rodziny. Było miło, w spokojnym nastroju płynął nam czas. Przygotowania świąteczne też sobie porozdzielałam na poszczególne dni, więc nie było bieganiny w ostatniej chwili, jednak mimo wszystko czułam się zmęczona i nie miałam siły, żeby jeszcze przed Świętami zajrzeć do moich blogowych przyjaciół i złożyć życzenia świąteczne. Musiałam trochę odpocząć od komputera.

Dlatego teraz, już po świętach chcę Wam życzyć Nowego Roku pełnego wiary i nadziei na to, że będzie lepszy niż ten co mija. Niech nie brakuje Wam miłości i życzliwości. Niech Boża Dziecina obdarza Was każdego dnia pokojem i zdrowiem.
Lusi

Udało mi się przed Świętami przygotować dwa wianki: ten pierwszy, zimowy wisi u nas na drzwiach. Drugi - orzechowy był prezentem na stół dla koleżanki.




Dekoracje świąteczne w naszym domu podobnie jak w poprzednim roku są w białej tonacji.





Jest też dekoracja z naturalnych materiałów: kory i szyszek, którą otrzymałam w prezencie.



Nie ozdabiałam w tym roku pierników - wykorzystałam kupione zeszłoroczne ozdoby piernikowe, których mistrzostwo wykonania nadal podziwiam.




Choinka prawie taka sama jak w zeszłym roku, pełna ozdób ręcznie wykonywanych przez znajome rękodzielniczki- szydełkowe śnieżynki oraz aniołki szydełkowe i richelieu.  Są też bombki frywolitkowe i bombka z haftem od Bożenki. Część ozdób drewnianych - domki, ptaszki została kupiona na kiermaszach świątecznych.










A to moje bombki decoupage'owe.



Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających, Lusi.

22 komentarze:

  1. Ja też poświątecznie życzę Wam samych pięknych dni:)))A wiesz,że mnie z tych wszystkich bombek które robiłyśmy została jedna:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Bożenko za życzenia :))) Mnie zostało kilka, ale dużo "poszło" do ludzi. Najgorsze jest to, że ciągle nie mam motywacji do nowych decu-tworów :(

      Usuń
  2. Piękne te migawki, są pełne tego bożonarodzeniowego czaru...
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maks za miłe słowa :) Boże Narodzenie jest wspaniałym czasem pełnym magii. Serdeczności dla Ciebie :)))

      Usuń
  3. Serdecznie dziękuję za życzenia i piękne fotografie. Życzę dobrego i zdrowego roku 2021:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się moja imienniczko, że się podobają moje zdjęcia i dziękuję za życzenia. Pozdrawiam Cię gorąco :)))

      Usuń
  4. Lusi, pięknie i gustownie przystroiłaś wnętrza na wspaniały, świąteczny czas! Choinka - tak jak się spodziewałam - pełna rękodzieła i oryginalnych ozdób. Najważniejsze jednak, że spokój i miłe spotkania rodzinne wpisały się w atmosferę świąt.
    Za piękne życzenia noworoczne dziękuję, z radością odwzajemniam!
    Ślę moc serdeczności :-))
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anitko za wszystkie Twoje ciepłe słowa! Tobie też życzę radości na każdy dzień i cieplutko pozdrawiam :))))

      Usuń
  5. Piękne dekoracje Lusi pokazałaś!!!
    Ja też mam choinkę z rękodzielniczymi ozdobami, cieszy mnie szczególnie. Wszystkiego dobrego życzę na ten nadchodzący 2021 rok:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko, cieszę się że podobają Ci się moje dekoracje. Nie wątpię, że Twoje rękodzielnicze dzieła są piękną ozdobą Twojej choinki. Życzę Ci wielu twórczych pomysłów oraz sił i chęci na ich realizację w Nowym Roku :)))

      Usuń
  6. Piękne ozdoby ,tworzą ciepły klimat jaki powinien być w domu.
    Niech ten Nowy Rok przyniesie nam głównie powrót do normalnego życia, bez lęku i bez izolacji, dużo zdrówka bo ono najcenniejsze. Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny Aniu. Ja Ci życzę, żeby to był dobry rok! Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Bardzo podobają mi się Twoje świąteczne dekoracje.
    Szczęścia i zdrowia na wszystkie dni Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z radością czytam Twoje słowa Nino :) Niech i Tobie ten nowy rok przyniesie dużo dobrego! Ślę uściski :)))

      Usuń
  8. Miło mi było odwiedzić Twoje stylowe progi, i nacieszyć oczy pięknymi dekoracjami. Masz tak, jak ja- kochasz przedmioty z duszą, lawendę, ogrody i dekoracje.
    Piekne zdjęcia. Zostaję :)
    Pozdrawiam ciepło, Pola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Polu, że mnie odwiedziłaś i że podobają Ci się moje dekoracje :) Świetnie, że tyle mamy wspólnych zainteresowań! Dużo serdeczności dla Ciebie :)))

      Usuń
  9. Pięknie przystroilas choinkę, a jakie piękne masz meble.:)
    Życzę Tobie i Twoim bliskim wszystkiego najlepszego dużo zdrowia, szczęścia i szybkiego powrotu do normalności!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Celu za odwiedziny u mnie. Miło mi że podoba Ci się choinka i meble, z których jestem bardzo dumna :)))) Dziękuję Ci również za życzenia - oby się spełniły! Pozdrawiam zimowo :)

      Usuń
  10. Prześliczne, bardzo nastrojowe dekoracje. Niech ten Nowy Rok przyniesie Ci dużo zdrowia, spokoju i jak najwięcej szczęśliwych chwil. Przesyłam cieplutkie, noworoczne pozdrowienia:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miłe słowa i serdeczne życzenia. Pozdrawiam Cię gorąco, choć za oknem pada śnieg :)))

      Usuń
  11. Bardzo dziękuję za wizytę na moim blogu, każde odwiedziny sprawiają mi ogromna radość. Podziwiam mnogość ozdób na choince, prześliczne wianki i dekoracje świąteczne. Nic tylko usiąść w fotelu i zachwycać się tymi wszystkimi cudeńkami. Zwróciłam uwagę na Twoje meble - przecudne!
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również cieszą każde odwiedziny, więc miło mi że mnie odwiedziłaś :) Teraz właśnie, choć już po świętach wciąż cieszę się tymi wszystkimi dekoracjami i światełkami, bo za oknem ciągle mało słońca. Cieszę się że podobają Ci się moje meble - ja lubię wszelkie starocie, ale te secesyjne meble sprawiają mi szczególną radość! Dziękuję Ci za życzenia, A Tobie życzę wielu wspaniałych podróży w nowym roku. Przesyłam uściski :)))

      Usuń