Szukaj na tym blogu

środa, 5 października 2016

Jesiennie

Witajcie! Ponieważ zniknęła mi lista blogów, do których lubię zaglądać zajrzałam w "czeluści" bloggera i przy okazji trochę odświeżyłam mój blog.
I chociaż październik zaskoczył nas zimnem i deszczem, ja wspominam początek jesieni - ciepły wrzesień z wrzosami i jeszcze kwitnącymi powojnikami.







Czika też chętnie korzystała ze słońca i wygrzewała się.


Żeby obecna pogoda nie była tak dokuczliwa siedzę sobie przy kominku i piję dobrą herbatę. Oglądam zdjęcia pełne słońca i jest mi od razu lepiej.
Pozdrawiam wszystkich, którzy tu jeszcze zaglądają...

4 komentarze:

  1. Świetnie wyszła altana:)))bardzo mi się podoba:))szkoda,że już po pięknej jesieni:)bo zaglądnęła bym zobaczyć ją na własne oczy:)))a jeszcze jak obrośnie kwiatami to dopiero będzie cudo:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam nadzieję, że jesień jeszcze będzie piękna, ale coś w tym roku się zawiodłam. Ale i tak Bożenko, możesz w każdej chwili zajrzeć i zobaczyć ją na własne oczy. Zapraszam :)))))

      Usuń
  2. Pięknie u ciebie Lucynko:) no i te kwiaty - cudo:)Czika - oj przypomniał mi się nasz zlocik...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu za odwiedziny! A zlociki z Cziką w roli głównej są niezapomniane :))) Pamiętam Twoje uśmiechnięte zdjęcie z Cziką ;)

      Usuń