Szukaj na tym blogu

niedziela, 13 stycznia 2019

szara szkatułka z bzem

Witajcie noworocznie! Życzę Wam dobrego twórczego roku :))) Od dłuższego czasu (po remoncie) chciałam wrócić do mojej decu-twórczości, ale jakoś słabo mi wychodziło. I w końcu w nowym roku zawzięłam się i w końcu coś się wykluło. W zasadzie to jest praca bardzo, bardzo dawno temu zaczęta i odłożona... ale nadszedł jej czas. Szkatułka powstawała w odwrotnej kolejności - najpierw był szablon, potem do niego dobierałam serwetkę.



Przyroda odpoczywa zimowo, a mnie też styczeń mija spokojnie, trochę leniwie, a trochę w ruchu na biegówkach. U nas zima jest dość kapryśna - to dosypuje śniegu, to znów jest odwilż, i znowu miecie śniegiem. Lubię patrzeć jakie wzory śniegowe powstają na szybach. 




Pozdrawiam Was zimowo, Lusi.

22 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
    Bardzo ładna szkatułka w dodatku z moim kochanym bzem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza praca! Nieważne w jakiej kolejności tworzona, bo efekt doskonały osiągnęłaś!!!
    Serdeczności zostawiam i również zachwycam się śniegiem na szybie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkatułka jest piękna:)))wiem,że nie masz czasu,ale nie przestawaj działać ,bo tworzysz piękne rzeczy:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, wiesz dobrze że chcę działać, ale ostatnio często różne przeszkody przeszkadzają :) Mam nadzieję, że w tym roku będzie tu więcej deku-tworów :)))) Dziękuję za mobilizację do działania!

      Usuń
  4. Baaardzo mi się podoba twoje pudełko. Znalazłaś cudowną serwetke, idealnie zestawiłaś motywy i kolory. Gratuluję 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuuuję Ci za odwiedziny i gratulacje :))) To jest jedna z tych prac, z których jestem całkowicie zadowolona. A serwetki pasującej do tego szablonu szukałam dłuuugo, choć zbiory serwetkowe mam niemałe ;)

      Usuń
  5. Przepiękna jest! Zachwycający klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu, dziękuję za miłe słowa :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkatułka wygląda rewelacyjnie. :) Doskonale dobrałaś formę i kolory.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj oglądałam bardzo ładne szkatułki, takie surowe.........i zastanawiałam się jakby można je było ozdobić. Próbowałam kiedyś "decu-twórczości", ale poniosłam klęskę. Ty poradziłaś sobie na szóstkę, szkatułka jest piękna. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wandziu, to może warto wrócić do decu? Tak dobrze sobie radzisz z malarstwem, to decu nie powinno być problemem. Polecam i zachęcam! Takie komentarze dodają skrzydeł i aż chce się dalej tworzyć :) Dziękuję pięknie za odwiedziny :))))

      Usuń
  9. Piękna ,,bzowa,, szkatułka. Lubię patrzeć na śniegowe wzory na oknach (szczególnie fajnie prezentują się na oknie dachowym) codziennie inne oczywiście gdy pada śnieg.W inne dni widzę jak zmieniają się drzewa ...
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam okien dachowych, ale gdy pada śnieg i wieje wiatr, to tak właśnie zmieniają się szyby. Drzewa też lubię obserwować i fotografować.

      Usuń
  10. Śliczny motyw i piękne wykonanie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przede wszystkim dziękuję, że mnie odwiedziłaś Lusi. Ja już kiedyś przeglądałam Twojego bloga i stwierdziłam, że mamy podobne upodobania:) I także myślę, że częściej będę do Ciebie zaglądała:)
    Lusi, piękna szkatułka, z przyjemnym motywem przywołującym wiosnę.Już nie mogę się jej doczekać:)
    Lubię decoupage i nawet ostatnio popełniłam dwie rzeczy, ale czasu brak na fotki:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam Twój wpis o bocianach. Też bardzo lubię wiosnę i majowe kwiaty czyli bzy i konwalie. Choć taka zima śnieżnobiała też ładnie wygląda :))) Ja też nie wszystkie swoje decu-twory fotografuję, bo na wszystko czasu nie starcza, a zdjęcia przyrody są ciekawsze! Dziękuję za rewizytę :))))

      Usuń