Szukaj na tym blogu

wtorek, 25 stycznia 2022

Jak maluje mróz

Uważam, że natura potrafi wyczarować najpiękniejsze rzeczy i żadna, nawet najwspanialsza rzecz stworzona przez ludzi, nie jest w stanie jej dorównać. Wczoraj, podczas porannego spaceru po mojej miejscowości mogłam podziwiać takie delikatne i niezwykłe dekoracje utworzone przez mróz. Na pierwszym zdjęciu dekoracje na szybie, a na kolejnych dekoracje roślinne. 











I na koniec stare, samotne drzewo.


Życzę Wam miłego dnia, Lusi

22 komentarze:

  1. Droga Lusi! Zachwycam się przepięknym krajobrazem zimowym i cudowni zdjęciami. Każdy mi przyzna, że mróz jest wspaniałym, zimowym artystą.
    Przesyłam moc uścisków i serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Lusiu, te zwykłe badylki mróz ozdobił w niezwykły sposób. Dla Ciebie też mnóstwo serdeczności :)))

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia, Lucynko.
    Pozdrawiam Cię serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, witaj Martuś! Dziękuję i gorąco pozdrawiam :)))

      Usuń
  3. Mróz potrafi być wielkim artystą:)))ładnie zdjęcia:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, Reniu. Moc serdeczności dla Ciebie :)))

      Usuń
  4. Natura jest najgenialniejszym artystą, a Ty Lusi, jesteś mistrzynią, która uchwyciła te cudowne chwile i obrazy i przepięknie je zaprezentowałaś nam :) Jestem zachwycona, oglądam i oglądam...
    Ściskam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polu, dziękuję za tak wspaniałe pochwały! Staram się zazwyczaj mieć aparat podczas spacerów, bo potem nieraz żałowałam, że nie wzięłam go, a widzę jakiś piękny kadr. Naturę nieustająco podziwiam, bo jest niezrównanym artystą. Sama się zachwyciłam tymi badylkami tak pięknie ozdobionymi przez mróz i dlatego postanowiłam się z Wami podzielić tymi wrażeniami. Serdeczności dla Ciebie :)))

      Usuń
  5. Ja również tak uważam. Natura potrafi zachwycić wspaniałymi obrazami. Ty doskonale je pokazałaś na zdjęciach. Pozdrawiam serdecznie❄❄❄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janeczko, udało mi się złapać w kadr to czym zachwyciły się oczy, choć nie zawsze się to udaje. Uściski dla Ciebie :)))

      Usuń
  6. Kocham takie zdjęcia. W drobiazgach można zobaczyć piękno, tak jak u Ciebie . Zaschnięte resztki kwiatów pomalowane mrozem, cudności. Drzewo jest równie piękne.
    Ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja też je kocham. I zawsze staram się w zwykłych badylkach, trawach czy innych roślinach dostrzec coś wyjątkowego i niezwykłego. A jak jeszcze uda mi się to sfotografować, to już moja radość jest ogromna :) Moc uścisków dla Ciebie :)))

      Usuń
  7. Nie lubię zimy i mrozu no chyba,że na fotografiach;). Piękne koronkowe dzieła stworzył mróz . Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko, ja lubię zimę zwłaszcza wtedy gdy cały świat jest przysypany śniegową kołderką i idąc na spacer do lasu mogę oglądać i podziwiać ten zaczarowany świat. Albo wtedy gdy mogę zachwycić się takimi koronkowymi dziełami mrozu. Odwzajemniam serdeczności i dziękuję za odwiedziny :)))

      Usuń
  8. Lusi, jak wspaniale uchwyciłaś w kadrach tę ulotną twórczość natury!
    Śnieg jest bowiem najpiękniejszym atrybutem zimy...
    Z najcieplejszym pozdrowieniem - Anita :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, cieszę się że udało mi się sfotografować te wspaniałe obrazy stworzone przez naturę i dlatego chciałam je pokazać również moim miłym gościom na blogu. Masz rację, że śnieg jest najważniejszym i najpiękniejszym elementem zimy. Również gorąco Cię pozdrawiam :)))

      Usuń
  9. Ale piękności, fotki cudne. Uwielbiam tak doskonale uchwycone cuda natury, a Ty zrobiłaś to mistrzowsko. Natura jest jednak niepowtarzalna, ale pokazanie jej w taki sposób, to też nie lada wyczyn. Gratulacje - zdjęcia genialne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, dziękuję za tyle pochwał! Przy takich zdjęciach przydaje się statyw i akurat wtedy miałam go ze sobą. Pozdrawiam :)))

      Usuń
  10. Piękne ujęcia, jestem zachwycona! Zima też potrafi oczarować a natura jest najwspanialszym artystą.
    Przesyłam serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zachwyciło to, co zobaczyłam. Wiem, że wiele osób nie lubi zimy, ale takich widoków nie daje żadna inna pora roku. Serdeczności dla Ciebie:)))

      Usuń
  11. Zostawiam w ogrodzie badyle jesiennych roślin dla takiego efektu. Uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Agatko! Ja też zostawiam badyle, ale w tym roku w ogrodzie nie miałam takiego efektu, tylko na badylkach spacerowych ;)

      Usuń