Szukaj na tym blogu

wtorek, 10 stycznia 2023

Dwie skrzynie

 Między Świętami a Nowym Rokiem miałam więcej wolnego czasu i przeznaczyłam go między innymi na zrealizowanie zamówienia - ozdobienie dwóch dużych skrzyń w klimacie powrotu do przeszłości. Ozdobione miało być tylko wieko, ścianki pomalowałam mieszanką różnych bejc. Jedna miała być męska (koniecznie z motorem) i do niej dobrałam szablon z kółkami zębatymi, poza tym minimalizm - papier ryżowy w kolorze brązowym dobrze wpisał się w klimat. 

Druga, kobieca, ale bez kwiatków. Dlatego do papieru z damą dołożyłam szablony z motywami roślinnymi, nawiązującymi do tych na papierze. Dołożyłam też kilka wycisków z foremek z masy plastycznej i trochę różnych motywów z papieru ryżowego. Wszystko jest postarzone pastami woskowymi, pozłotniczymi, bitumem, patyną. Na koniec nałożyłam kilka warstw wosku. 

Światło jest teraz marne, więc na zdjęciach trudno pokazać dokładnie wszystkie szczegóły. Ja jestem zadowolona z efektów, zamawiający też. 

A Wam jak się podoba?









 


Pozdrawiam w nowym roku, Lusi :)





30 komentarzy:

  1. Boskie, starodawne, takie, jakie uwielbiam. Ja fanka staroci jestem i kocham takie perełki. Cudnie je wykonałaś, moja Ty mistrzyni. :) Wiesz...wianek już na całego usycha, ale i tak wisi i będzie wisiał, ile się da, bo tak cieszy, baaaardzo cieszy, baaaardzo...nie tylko mnie. :)))) Przytulam do serca. :)))) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, cieszę się że podzielasz moją miłość do staroci! Co do wianka - cieszę się że cieszy Was :))) Potem można odkręcić drucik i ozdobić go inaczej - na pewno Wasza kreatywna rodzinka coś fajnego wymyśli :) Moc serdeczności dla Ciebie :)))

      Usuń
  2. Obydwie skrzynie są piękne:))Podziwiam Twój talent:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Reniu i również gorąco pozdrawiam :)))

      Usuń
  3. Coś cudownego, masz w dłoniach wielki dar i talent. Jestem zachwycona tymi skrzyniami 😍 Ile technik, ile pomysłów... Nie dziwota, że efekt wyszedł taki zachwycający.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam Iwonko! Dziękuję za tyle ciepłych słów i pochwał. To mobilizuje do dalszego doskonalenia techniki. A tak przy okazji - ja mam "zespół niespokojnych rąk" ;) i od dziecka w moich łapkach było szydełko, druty, igła i maszyna, nożyczki, potem decoupage... tylko ciągle czasu za mało na wszystko :)))

      Usuń
  4. Obie przepiękne Lusi! Jesteś bardzo utalentowana! Podziwiam z wielką rozkoszą...
    Miłych chwil każdego dnia i dużo czasu na pasje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polu - z Twoich ust pochwała jest dla mnie bardzo cenna! I cieszy jak nie wiem co... Może na emeryturze starczy czasu na wszystko... ;)))

      Usuń
  5. OMG
    Lusi te skrzynie są prześliczne. Prawdziwe arcydzieła.Jestem pełna podziwu dla Twojego talentu.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucjo, z przyjemnością czytam Twoje słowa, choć nie wiem czy zasługują na miano arcydzieł :) Ale lubię nadawać przedmiotom taki indywidualny charakter, czy to postarzony, czy inny, ale niepowtarzalny. Żeby tylko było więcej czasu... Uściski dla Ciebie :)))

      Usuń
  6. Ta pierwsza jest niesamowita :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Kingo! Cieszę się, że Ci się podoba :) Obie do siebie pasują, choć każda ma inny charakter.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zachwycona tymi skrzyniami... obiema, są przepiękne. Niesamowicie kunsztownie wykonane, te ozdoby są świetnie dobrane i przecudnie skomponowane. Masz niesamowity talent <3
    Pozdrawiam najserdeczniej, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi się czyta tyle ciepłych słów i pochwał :) Odwzajemniam serdeczności :)))

      Usuń
  9. Piękne są Twoje skrzynie, takie klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Małgosiu, że Ci się podobają :)))

      Usuń
  10. Bardzo ciekawe. Lubię style vintage, retro, starocie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To podobnie jak ja jesteś miłośniczką staroci :)

      Usuń
  11. Bardzo, bardzo, bardzo podoba mi się ta kobieca skrzynia!
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ta kobieca podoba się bardziej :)))

      Usuń
  12. Skrzyneczki na skarby.
    Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dwie kompletnie inne skrzynie wyczarowałas, przy tym zastosowałas różnorodne techniki zdobień. Wyszły piękne przedmioty z duszą. Zespół niespokojnych rąk nadaje sens naszemu życiu.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację z tymi rękami :) Dziękuję Ci za wszystkie miłe słowa :)))

      Usuń
  14. Dla mnie bajka! Taki styl ozdabiania bardzo mi się podoba wspaniałe wyglądają Twoje skrzyneczki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie bardzo cieszy tyle miłych słów z Twojej strony :)))

      Usuń
  15. Pięknie ozdobiłaś skrzynie. Widać że włożyłaś w to wiele pracy ale efekt niesamowity. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za pochwały! Tym bardziej że jesteś twórcą rękodzieła i wiesz jakie to uczucie, kiedy nasz wkład pracy daje zamierzone efekty :) Odwzajemniam pozdrowienia :)))

      Usuń