Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 17 lutego 2020

Kufer dla Leonka i przedwiośnie...

Witajcie!
Ostatnio znowu miałam intensywny okres w pracy, więc było mnie mniej na blogu. Udało mi się za to trochę podziałać rękodzielniczo i tak powstał kufer dla Leonka. Skrzynia jest oklejona papierem klasycznym w misie, a w środku na dnie są motywy z papieru ryżowego. Tylko cieniowanie jest moją piętą achillesową, ale robiłam co mogłam. Całość jest polakierowana lakierem matowym.










W czasie sobotniego spaceru na pobliską górkę (jedynie tam jest jeszcze trochę śniegu) chciałam sfotografować krople wody na gałązkach buków, które mieniły się w świetle słonecznym i powstały takie kadry.




Za to w niższych okolicach robi się coraz bardziej wiosennie - ptaki coraz głośniej śpiewają, kwitnie leszczyna i przebiśniegi. 




Słońca jest jednak ciągle mało, za to nie brakuje silnych wiatrów.
Pozdrawiam Was gorąco, Lusi.


18 komentarzy:

  1. Prześliczne pudełko , sprawi mnóstwo radości i doda energii . Miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mnie też Twoje słowa sprawiają mnóstwo radości. Tobie też miłego tygodnia życzę :)))

      Usuń
  2. Droga Lusi!
    Kuferek na pewno kosztował sporo pracy, ale pięknie go wymyśliłaś i wykonałaś.
    Cudowna jest też przyroda, która powoli budzi się do życia w Twoich wyjątkowych kadrach.
    Mnie również udziela się ten stan ożywienia, bo aktualnie przerabiam kilka przedmiotów do wiosennego projektu.
    Ślę moc serdeczności.
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko! Cieszę się, że kuferek się podoba - faktycznie sporo pracy przy nim było. Przyrodę bardzo lubię fotografować w każdej porze roku i wiem, że musi być zima, żeby natura mogła odpocząć, ale wiosnę uwielbiam właśnie za to budzenie się do życia, ożywienie i to że każdego dnia coś innego rozkwita i cieszy oczy :))) Dla Ciebie też gorące pozdrowienia :)

      Usuń
  3. Prześliczny kuferek........och jak ja lubię takie rzeczy. Piękne zdjęcia. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Wandeczko! Ja też lubię i może niedługo znowu coś uda mi się "stworzyć". Całuski dla Ciebie :)))

      Usuń
  4. Kuferek jest uroczy. U mnie też juź widać wiosnę, a śniegu w tym roku nie widziałam.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że kuferek się podoba. Wiosnę u Ciebie na blogu widziałam, a śnieg możesz pooglądać u mnie ;)

      Usuń
  5. Super pudełeczko:)))Ja kiedyś zobaczyłam zamarznięte krople wody na gałązkach.Wyglądały bajkowo,zrobiłam zdjęcia i okazało się ,że to co zobaczyłam własnymi oczami nijak się miało do zdjęcia:)))Tobie się jednak udało:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bożenko, dziękuję za wszystkie Twoje miłe słowa i odwiedziny. Pozdrawiam Cię cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Te wiatry to prawdziwa zmora. Ostatnia wichura uszkodziła nam szklarnię ale rośliny w ogrodzie na szczęście nie ucierpiały. Prześliczne są te kępki przebiśniegów, to bardzo optymistyczny widok.
    A kuferek dla Leonka zrobiłaś uroczy, idealny dla malucha.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu za Twój wpis, pełen optymizmu. Pozdrawiam :)))

      Usuń
  8. Pudełeczko jest piękne. Będzie pamiątką na wiele lat.U mnie w ogrodzie też prawie wiosennie . Kwitną przebiśniegi, krokusy.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Alicjo! U mnie krokusy dopiero teraz zaczynają kwitnąć i towarzyszą im przylaszczki, ale przebiśniegi i ciemierniki kwitną od dawna. Rodzice Leonka są zadowoleni z prezentu. Serdeczności dla Ciebie :)))

      Usuń
  9. Kuferek prześliczny, na pewno wymagał dużo pracy, ale efekt zachwyca :D
    Piękne przedwiośnie u Ciebie, u mnie jakoś z każdym kolejnym rokiem mniej przebiśniegów :(
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Agness! Trochę pracy przy nim było, ale była to bardzo przyjemna praca - dawno nie robiłam nic dla dzieci :) U mnie nornice pozjadały większość tulipanów i sporo szafirków, ale na szczęście przebiśniegi się ostały. Ciekawe co się dzieje z Twoimi? Gorąco Cię pozdrawiam :)))

      Usuń
  10. Przepiękne pudełko uszykowałaś!!! Bardzo lubię takie dziecięce prace.
    Zdjęcia jak zwykle zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko, cieszę się że kuferek Leonka Ci się podoba :)))

      Usuń