Szukaj na tym blogu

niedziela, 24 lutego 2019

zimowo-wiosennie

Witajcie!
Właśnie wróciliśmy z wypoczynku zimowego w okolicach Kotliny Kłodzkiej. Tym razem towarzyszyła nam nasza piesa.


Spędzaliśmy czas na biegówkach i podziwialiśmy piękne widoki, m. in. wodospad Wilczki.


Miejsce, gdzie spędziliśmy kilka ostatnich dni ma klimatyczną jadalnię.




Po powrocie okazało się, że u nas zima wciąż nie chce odpuścić, jest znów mroźno, co widać w czasie dzisiejszego leśnego spaceru...



...ale w ogrodzie coraz więcej znaków wiosny - swoje białe płatki pokazują przebiśniegi, zaczyna kwitnąć ciemiernik i kiełkują tulipany. 







 Ptaki też coraz głośniej wyśpiewują - już za chwileczkę, już za momencik wiosna na całego rozpocznie swoje panowanie!!!
Pozdrawiam prawie wiosennie ;))) Lusi


8 komentarzy:

  1. Fajny wypoczynek :D Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne wakacje:))no i popatrz,nie mogło tak zostać cieplutko?po co ten mróz:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że mróz nie był zbyt długo i znowu jest cieplutko :))))

      Usuń
  3. Piękne fotki. Nie ukrywam, że najbardziej przyciagnęły moją uwagę wnetrza. Będą dla mnie inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też te wnętrza są inspirujące, dlatego je fotografowałam.

      Usuń
  4. Gratuluje odpoczynku! Zaciekawiła mnie przedstawiona jadalnia. Lubie takie klimaty.
    Podziwiam zwiastuny wiosny w ogrodzie, tęsknię już za wiosną. Pozdrawiam wiosennie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię takie klimaty. A wiosna jest moją ulubioną porą roku, więc cieszę się że ją coraz bardziej widać!

      Usuń