Szukaj na tym blogu

sobota, 1 czerwca 2019

Motyle i ogród z końca maja

W niedzielę rano zauważyłam na krzaku bzu 2 rusałki osetniki. Potem one ciągle przelatywały w inne miejsca, ale na kilku zdjęciach udało mi się upolować przynajmniej jednego. na paru zdjęciach jest jeszcze gąsienica.









I jeszcze irysy w zachodzącym słońcu z kroplami deszczu oraz orliki, maki i powojniki.









Na tym zdjęciu na tarasie jeszcze w donicach bratki, w następnym poście już będzie taras w nowej odsłonie.
Pozdrawiam, Lusi

12 komentarzy:

  1. Piękne te bordowe irysy! Ogród wygląda wspaniale - po prostu pełna paleta kolorów.
    Może czerwiec przyniesie nam więcej ciepła :)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają te irysy. A kolorów w majowym, a potem czerwcowym ogrodzie jest pod dostatkiem. Na razie ciepła mamy pod dostatkiem - oby tak dalej :)

      Usuń
    2. Teraz to już znów marzę o odrobinie chłodu i oczywiście o deszczu :) Przydałoby się więcej umiaru w pogodzie. Uściski!

      Usuń
    3. Właśnie - pogoda jest bez umiaru! U mnie dziś w cieniu 30 stopni i od czwartku bez deszczu. Dobrze że mamy nazbieraną deszczówkę, to jest czym podlewać

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia i jeszcze piękniejsze rośliny:)))ja się cieszyłam powojnikiem,ale po tych deszczach jest taka bida ,że aż mi go żal:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to faktycznie biedaczek :( Musisz przyjechać do nas, to nacieszysz się powojnikami i innymi roślinami :)))

      Usuń
  3. Wspaniałe są elementy Twojego ogrodu Lusi, pewnie cały ogród wygląda bajecznie. Urocze kwiaty pięknie uwieczniłaś na zdjęciach! Podziwiam je, a Ciebie serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy mój ogród jest bajeczny, ale mnie się bardzo podoba, choć jeszcze ciągle jest na etapie tworzenia :) Ja lubię "łapać w obiektyw" ciekawe kolory, światło, krople wody, co nie zawsze można dostrzec patrząc na ogród całościowo. Dziękuję Ci Alinko za odwiedziny i ciepłe słowa :)))

      Usuń
  4. Motyle coś w sobie mają. Uwielbiam na nie patrzeć, obserwować ich ruchy. Pięknie w twoim ogrodzie :)
    Wszystkiego dobrego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Agatko! też lubię obserwować motyle, ich lekkość i kolory... a do tego lubię je "łapać" w obiektyw. Pozdrawiam baaaardzo gorąco ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Motyle i irysy mają tę samą paletę kolorów Podoba mi się ten kolor.
    Klematisy równie piękne. Ciekawa jestem jakie kwiaty będą rosły w tych niebieskich donicach. Ja w tym roku niestety nic nie mam przed domem. Mąż wszystkiemu nie podoła. A ja jeszcze inwalidka przynajmniej do połowy lipca:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Aniu z Twoich odwiedzin :))) Kwiaty w niebieskich donicach możesz już obejrzeć w nowym poście. uważaj na swoją nogę i wracaj do zdrowia :)

      Usuń