Szukaj na tym blogu

czwartek, 25 listopada 2021

tym razem odrobina rękodzieła

Był czas, że na moim blogu było sporo rękodzieła, potem bardziej wciągnęło mnie fotografowanie i na decoupage  i inne "ręko-tworzenie" zaczynało brakować czasu. Teraz, ponieważ jestem na rocznym urlopie, z wielką przyjemnością wracam do decoupage'u i dziergania na drutach :).

Na ślub dla koleżanki powstało takie pudełko-książka:






A dla przyjaciółki na urodziny taca i domek herbaciany.




Pozdrawiam Was serdecznie, Lusi



12 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy zrobiłaś.Kocham decoupage. Wspaniała jest ta książka dla młodej pary. A jakie orginalne pudełeczko na herbatę. Przeurocze. 9Miła pamiatka.Przedmioty zmieniają swój wygląd, są piękniejsze. Wystarczy trochę wyobraźni i już mamy dzieło sztuki😃. Ja także zaczynam tak ja Ty trochę decoupage i robótek na drutach. Serdecznie pozdrawiam. Ania - Pawanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu! Ja też najbardziej lubię ozdabiać przedmioty techniką decoupage. Dzięki temu można nadać przedmiotom niepowtarzalny charakter. Domki herbaciane już dość dawno spodobały mi się jako alternatywa dla klasycznych pudełek. Cieszę się że realizujemy swoje pasje w podobnych technikach. Uściski dla Ciebie :)))

      Usuń
  2. Przepiękne cudeńka, tylko pozazdrościć pomysłów i talentu. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - często nie trzeba wiele, żeby powstało coś fajnego :) Odwzajemniam pozdrowienia :)))

      Usuń
  3. Ale wspaniałe prace :) Ja niestety mam do takich rzeczy dwie lewe ręce i dlatego podziwiam za talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Agato! Może zbyt surowo się oceniasz. Ja zawsze miałam "zespół niespokojnych rąk" ;) i zawsze lubiłam ręko-twory :) Pozdrawiam Cię :)))

      Usuń
  4. Droga Lusi! To cudownie, że będziesz miała wystarczająco dużo czasu na rozwijanie i pielęgnowanie pasji :-))
    Tym bardziej, że obdarowujesz swym pięknym rękodziełem znajomych i przyjaciół!
    Życzę zdrówka i pozdrawiam weekendowo!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, też się bardzo cieszę, że mogę na jakiś czas nie myśleć o pracy i skupić się na rozwijaniu swoich pasji. Przygotowując dla kogoś upominek miło mi, że mogę podarować coś niepowtarzalnego dodając jakąś cząstkę siebie :) Tobie też życzę zdrowia i radości na adwentowy czas :)))

      Usuń
  5. Piękne są Twoje prace. Takie pudełko-książka to wspaniały i niezapomniany prezent.
    Takie upominki jak: taca czy herbaciarka zawsze są mile widziane.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusiu, moje prace dają mi dużo radości, a dodatkowym bonuskiem jest to, jeśli się podobają obdarowanym. Cieszę się, że Tobie również się podobają :))) Też Cię pozdrawiam i życzę radosnego przygotowywania do Bożego Narodzenia :)

      Usuń
  6. Ja też kocham decoupage, kiedyś robiłam więcej, a teraz jakoś mniej mam czasu, znów inne pasje wysunęły się na plan pierwszy :) Podziwiam Twoje piękne prace... Serdeczności...

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie tak samo -kiedyś robiłam więcej, ostatnio prawie wcale, a teraz znowu powróciłam do decoupage (zobaczymy na jak długo uda się znaleźć czas).

    OdpowiedzUsuń