Szukaj na tym blogu

czwartek, 28 października 2021

Ogrody Kapias w październikowej odsłonie

 Witajcie!

Lubię odwiedzać te ogrody w Goczałkowicach w różnych porach roku i często tam bywam. Podobnie jak Łucja z bloga "Szkiełkiem, okiem i sercem", która nieraz pisała o tym miejscu wzbogacając swoje posty świetnymi zdjęciami. 

Dlatego ja nie będę się zbytnio rozpisywać, tylko zapraszam Was na październikowy spacer. Dynie, trawy, drzewa w jesiennych kolorach, dywan liści pod nogami - zwłaszcza z klonów, budują jesienny klimat tego miejsca.




Zaczynamy od wiejskiego zakątka.












Trawy zachwycają różnymi odcieniami brązu i złota i szumią na wietrze.






















W szklarni można podziwiać wiele odmian kaktusów.




A w sklepie w szklanych naczyniach odbijają się promienie zachodzącego słońca.


Dziękuję Wam za wspólny spacer i pozdrawiam :)
Lusi


18 komentarzy:

  1. Nidy nie była w tych pięknych ogrodach..znam je z relacji na blogach i podziwiam:)))najbardziej lubię zakątek wiejski:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, nie wiem jak masz do nich daleko, ale jeśli będziesz w okolicy, to zachęcam Cię do ich odwiedzenia. Ja też najbardziej lubię ten wiejski zakątek, bo tam jest tyle przedmiotów z duszą. A oprócz niego jeszcze patio włoskie, bo takie klimaty też bardzo lubię. Uściski dla Ciebie :)))

      Usuń
  2. Tam jest bosssko! I cały czas coś się zmienia, dodaje, upieksza jeszcze bardziej... Widzę nowe zakątki i nowe dekoracje...Ja nigdy nie byłam tam jesienią i muszę to kiedyś nadrobić :)
    Piękne kadry Lusi. Serdeczności...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Polu, ciągle coś się zmienia i upiększa. Ja też najczęściej jestem tu wiosną, ale i jesień też ma jak widać wiele do zaoferowania. Na pewno Ci się tu spodoba również jesienią. Buziaki dla Ciebie :)))

      Usuń
  3. Droga Lusi!
    Wiele razy spacerowałam po tym ogrodzie, zawsze byłam zachwycona widokami, ale Twoje jesienne zdjęcia są niesamowite! Oglądam na nich ogromną dawkę jesiennego uroku. Wg mnie taka jesień, szczególnie ta kolorowa i pogodna powinna trwać znacznie dłużej, niż to jest zazwyczaj, zaledwie chwila. Lusi, oczarowałaś mnie swoimi zdjęciami i jutro wybieram się do Goczałkowic.
    Serdecznie Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusiu, miło mi się czyta Twoje słowa! I ja właśnie za to kocham jesień najbardziej. Masz rację, że jesień w takim wydaniu powinna trwać jak najdłużej i wspaniale, że w tym roku tak nas rozpieszcza swoim bogactwem. Cieszę się, że będziesz mogła w naturze podziwiać znów to miejsce, które darzysz sympatią i łapać w obiektyw to, co Cię najbardziej urzeka. Odwzajemniam pozdrowienia :)))

      Usuń
  4. Natura w jesiennej palecie barw zachwyca pejzażami! Z tym większą przyjemnością pospacerowałam z Tobą Lusi po tych rozsławionych ogrodach. Przebarwiające się liście drzew oraz trawy i kwiaty to uczta dla oczu, a ciepła, pogodna i pełna słońca aura jest kojąca dla duszy ;-))
    Dziękuję Ci za cudowny, jesienny spacer po zakątkach Ogrodów Kapias.
    Ślę uściski i pozdrowienia!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, za tą wspaniałą paletę barw podziwiam jesień i wciąż się zachwycam tym bogactwem. Cieszę się, że mogłaś chociaż wirtualnie pospacerować po tych ogrodach ze mną i nacieszyć zmysły i duszę tym pięknem, które jest tak nietrwałe, więc tym bardziej godne podziwiania! Serdeczności dla Ciebie :)))

      Usuń
  5. Pięknie pokazałaś nam jesień w tym uroczym ogrodzie. Nigdy tam nie byłam, ale dzięki Tobie i Lusi mogłam tam spacerować wirtualnie już kolejny raz. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie wirtualne spacery też mają swój urok, zwłaszcza jeśli gdzieś nie mamy możliwości pojechać... Lusia często pokazuje zdjęcia stamtąd, ja nie zawsze nadążam, bo sporo zdjęć robimy. Tym razem zdążyłam :) Dla Ciebie również dużo serdeczności :)))

      Usuń
  6. Chociaż jesienny ma swój urok,ja go zdecydowanie wolę wiosną:)))W tym roku byliśmy tam latem,ale to była pomyłka:)))jak na Krupówkach:)ludzi,wrzasku,ani zdjęcia zrobić ani się delektować:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, ja też najbardziej lubie go wiosną, choć każda pora roku ma swój urok :) Wiosną wszędzie dominują kwiaty, teraz można jeszcze pozachwycać się liśćmi. Wizyta u Kapiasów w weekend w każdej porze roku jest porażką, jedynie w tygodniu można znaleźć trochę spokoju i porobić zdjęcia :) Pozdrowienia dla Was :)))

      Usuń
  7. Witam serdecznie ♡
    Wspaniałe zdjęcia, naprawdę inspirujące widoki. Chciałabym kiedyś zobaczyć takie miejsca na żywo, rewelacja :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba. Może kiedyś się wybierzesz w nasze okolice i będziesz mogła zobaczyć to wszystko na żywo. Serdeczności dla Ciebie :)))

      Usuń
  8. Przepięknie tam 🙂 cudownie 🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądając takie piękne fotki, można się zakochać w zazwyczaj nielubianej jesieni. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat lubię jesień i dlatego pokazuję wciąż jaka jest piękna. Pozdrawiam :)))

      Usuń