Szukaj na tym blogu

sobota, 30 marca 2024

Święta Wielkanocne 2024

 

W ten już prawie świąteczny czas tylko krótka migawka z ogrodu.

Wiosna rozgościła się na dobre, a ciepło sprawia, że to co rano jeszcze było w pączkach, wieczorem już rozkwita. Kwitną narcyzy, hiacynty, żagwin, a nawet wyjątkowo wcześnie serduszka, niezapominajki oraz brunera.











Na tarasie w moich niebieskich donicach nie mogło zabraknąć bratków, których ilość kolorów i odmian sprawia, że ciężko było się zdecydować, które kupić. W końcu tradycyjnie wybrałam tonację fioletowo-białą.






W Cieszynie na ostatnim kiermaszu wielkanocnym kupiłam takiego ceramicznego baranka - dzwoneczek, bo urzekło mnie jego spojrzenie 😉




Z okazji Świąt Wielkanocnych, Świąt odrodzenia, życzę Wam  abyśmy wszyscy ujrzeli i uwierzyli. 
Aby zmartwychwstały Chrystus umacniał i leczył smutki i troski każdego z nas. 
Niech to będzie czas duchowej odnowy i refleksji nad tym, co na w życiu najważniejsze. 
Niech będzie to czas rodzinny, pełen radości i okazji do dzielenia się miłością i dobrocią.





Pozdrawiam świątecznie, Lusi 😀

20 komentarzy:

  1. Piękne wiosenno-wielkanocne ujęcia, oby ta piękna pogoda pełna słońca służyła nam jak najdłużej ;)
    Zdrowych, wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maks. Tobie też życzę Świątecznej radości i dużo słońca :)))

      Usuń
  2. Przepięknie Lusi. Życzę radosnych świąt, obfitych łask od Chrystusa Zmartwychwstałego, dużo zdrowia i wszelkiego dobra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenko, Tobie również życzę zdrowia, radości i miłości :)

      Usuń
  3. Wielkanoc to czas wspólnego dzielenia się radością i miłością – życzę Ci Lusi w te święta, abyś mogła cieszyć się każdą chwilą z najbliższymi i budować piękne wspomnienia. Życzę Ci wszystkiego, co najlepsze: zdrowia, radości i ciepła w sercu nie tylko na czas Świąt Wielkanocnych!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, bardzo dziękuję za piękne życzenia :) Wyraziłaś w nich to, co ważne. Z radością odwzajemniam życzenia i pozdrawiam w drugim dniu Świąt Zmartwychwstania Pańskiego :)))

      Usuń
  4. Jak pięknie i kolorowo u Ciebie. Dziękuję za piękne życzenia i życzę, by Święta upłynęły w zdrowiu spokoju i radości. Wszelkiego dobra Lisi!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janeczko, Tobie również życzę Świątecznej radości :)))

      Usuń
  5. Ależ Cię Matka Natura cudownie obdarzyła kwiatami na święta Lusiu. Aż miło na nie popatrzeć. Tak samo jak na pięknie udekorowany dom. Jestem pełna podziwu dla Ciebie, że Ci się chce. Dziękuję za życzenia. I ja Tobie życzę wiele radości z okazji świąt. A zarazem, niech będą one spokojne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, właśnie w tym roku wyjątkowo mi się nie chciało dekorować domu - zawsze robiłam to już na Niedzielę Palmową, a w tym roku zaczęłam dopiero w Wielki Czwartek. Ale jak już wyjęłam moje pisanki, to z pozostałymi ozdobami poszło już z górki ;) Tobie również życzę świątecznej radości i życzliwości :)))

      Usuń
  6. Wydawało mi się, Lusi, że pisałam u Ciebie komentarz ze świątecznymi życzeniami, ale widzę, że nie ma...
    Dlatego, póki jeszcze zdążyłam, pięknego świętowania, kochana.
    Dekoracje u Ciebie cudowne, jak zwykle...
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, wiele blogów z życzeniami świątecznymi jest do obejrzenia, to można się zakręcić... Święta upłynęły w radosnym, spokojnym nastroju. Pozdrawiam poświątecznie, ale bardzo serdecznie :)))

      Usuń
  7. Piękności wiosenno-wielkanocne każdego roku urzekają cudownie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Poluś. pochwały od Ciebie cieszą mnie szczególnie :)))

      Usuń
  8. Oooo jak pięknie u Ciebie Kochana. Twój ogród nas urzeka. Dziękuję za piękne życzenia. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham mój ogród, a praca w nim daje mi radość i jest wytchnieniem od innych sfer życia. I cieszę się każdą najmniejszą roślinką i każdym zielonym listkiem! Tobie też życzę słońca w sercu i przesyłam serdeczności :)))

      Usuń
  9. Jak pięknie. Wiosny w sercu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Tobie również życzę wiosennej radości :)))

      Usuń